Minőségpolitika
- A szolgáltatások versenyképes minőségét az MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszer garantálja.
- Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével szélesítjük üzleti kapcsolatainkat, növeljük működésünk hatékonyságát.
- Számítástechnikai és internetes fejlesztéseink eredményeképp gyorsabbá, pontosabbá tesszük munkánkat.
- Jövőképünk, üzleti stratégiánk, és minőségpolitikánk megfogalmazásával közérthetőbbé tesszük üzleti céljainkat.
- A szervezet ésszerű átalakításával törekszünk a hatékonyság növelésére. Humánpolitikánk, a szakképzett munkatársak kiválasztására, a szakmai fejlődés biztosítására, a munkatársak elégedettségére, elismerésére és ösztönzésére épül.
- Összehangoljuk PR tevékenységünket, sajtó, reklám és vevőszolgálati rendezvényeinket a MASPED Csoport vállalataival.
- A belső kommunikáció bővítésével eredményesebbé, rugalmasabbá tesszük munkánkat, növeljük ügyfeleink elégedettségét.
- Partnereink között megtalálhatóak nagyvállalati megbízók és kis- és középvállalatok is egyaránt. Megbízóink számára exkluzív, egyedi logisztikai megoldásokat kínálunk, az egy raklapos árukészlettől egészen a több ezer raklapos árukészletig.
- Egyik alapvető célunk, hogy nagyvállalati megbízók mellett a kis- és középvállalkozásoknak is elérhetővé tegyük a modern árukezelési technológiákat, és a logisztikai igények rugalmas, magas szintű kielégítését.