Skip to main content

Vámügynökségi szolgáltatások

Bízza ránk bátran a vámügyintézés komplex folyamatát! Az áru érkeztetésétől kezdve, az engedélyek intézésén, a raktározáson át a szállításig, minden részfolyamat során maximálisan megfelelünk az aktuális szabályozásoknak.

Tovább az ajánlatkéréshez!

Vámügyintézés és tanácsadás

2021-től új helyszínen, a fóti vámudvarban modern és innovatív környezetben segítjük ügyfeleink számára a vámügyintézés folyamatát minél gyorsabbá, könnyebbé és gazdaságosabbá tenni. A tényleges ügyintézés mellett szakmai tanácsadással kapcsolatban is fordulhat hozzánk.

  • Közel 75 éve a piacon
  • Új, modern környezetben a fóti terminálban
  • Átvállaljuk a vámügyintézés teljes folyamatát
  • Export és import folyamatok teljes ügyintézése
  • Szakmai tanácsadás, saját vámügyőrünk segítségével
  • Vámraktározási lehetőség professzionális környezetben
 

Miben segít Önnek a MASPED?

Abban hiszünk, hogy ügyfeleinknek akkor tudunk valóban hatékony és hosszú távon is megbízható segítséget nyújtani, ha teljeskörűen átvállaljuk a vámügyintézés bonyolult és igen összetett folyamatainak profi menedzselését.

Segítség a digitális ügyintézés teljes folyamatában

Termékei biztonságos mozgatásakor számos digitális folyamatot szükséges pontosan és hatékonyan elvégezni. Számíthat segítségünkre a jövedéki adóval, vámbevallással és minden egyéb szükséges digitális folyamattal kapcsolatban. Vámügynöki szolgáltatásaink:

  • Valamennyi vámeljáráshoz kapcsolódó vámáru nyilatkozat elkészítése közvetlen és közvetett képviselőként
  • Kezességi nyilatkozat biztosítása
  • Közvetett vámjogi képviselet ellátása, halasztott vámfizetési és import áfa önadózói engedély biztosítása mellett
  • TC31, 32 és 33 összkezességi tanúsítvány biztosítása
  • Közvámraktári szolgáltatások (meglévő és egyeztetett új helyszíneken)
  • Átmeneti megőrzési létesítmény biztosítása (meglévő és egyeztetett új helyszíneken)
  • Adóraktár üzemeltetés (meglévő és egyeztetett új helyszíneken)
  • Egyszerűsített eljárások biztosítása
  • Vám-és jövedéki tanácsadás, illetve közreműködés az engedélyezési eljárás során

Export és import vámügyintézés

Mind az export, mind az import vámügyintézési oldalról több évtizedes tapasztalattal rendelkezünk. Fóti terminálunkban modern, kényelmes környezetben segítjük a vámügyintézés teljes folyamatát.

Vámraktár, jövedéki adóraktár

Jövedéki adóraktárunknak köszönhetően Önnek is lehetősége van a közteher megfizetés felfüggesztésére egészen addig, amíg az áru továbbmozgatásra nem kerül. Tapasztalataink szerint ez igen nagy segítség az ügyfeleink számára.

Saját pénzügyőrünk szakmai segítsége

Fóti terminálunkon saját pénzügyőrünk biztosítja a professzionális szakmai segítséget ügyfeleink számára. Forduljon hozzánk bátran a vámügyintézéssel, vámraktározással, import és export folyamatok intézésével kapcsolatban!

Modern, innovatív környezet az Ön kényelméért

Megújult fóti központunkban úgy alakítottuk ki a folyamatainkat, hogy az az ügyfeleink számára a lehető legkényelmesebb, gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést eredményezze. Hosszas sorban állás és várakozás nélkül, kellemes környezetben, szakértő kollégáink segítségével intézheti vámügyeit.

Kérjen tőlünk ajánlatot!

Ha Önnek fontos, hogy innovatív, profi és hosszú távon is megbízható partner kezébe adja raktárlogisztikai folyamatait, akkor kérjen tőlünk ajánlatot az alábbi űrlap kitöltésével:

Az ajánlatkérés elküldése után értékesítési kollégánk a lehető leghamarabb felkeresi Önt telefonon, vagy e-mailben annak érdekében, hogy az ajánlat előkészítéséhez minden fontos részletet egyeztetni tudjanak.

 

1.
Elküldi az ajánlatkérést
2.
Értékesítési kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot
3.
Minden szükséges részletet, igényt pontosan egyeztetünk
4.
Személyre szabott ajánlatot küldünk
5.
Aláírjuk a szerződésünket, elindul a közös munka
6.
Bemutatjuk a személyes ügyfélkapcsolati munkatársunknak

 

Gyakran ismételt kérdések a vámügyintézéssel kapcsolatban

A több évtizedes tapasztalatunk azt mutatja, hogy minden ügyféligény más, minden egyes ügyfelünk speciális megközelítést és végrehajtást igényel, így minden esetben – az ügyféllel történt részletes egyeztetést követően – egyedi ajánlatot adunk.

Meglévő szolgáltatás igénybevétele esetén a napi ügyintézés történhet elektronikus formában, illetve telefonon. Személyes megjelenés nem szükséges.

Ajánlatot az értékesítő munkatárs ad és a szerződéskötés lebonyolításának végéig ő tartja a kapcsolatot. Szerződést követően szintén kijelölt kapcsolattartót delegálunk az ügyfeleink részére.

Ajánlatot írásban, az igények részletes leírásával lehet kérni. Ehhez segítségül előre kidolgozott kérdőívet tudunk a rendelkezésre bocsátani. Kapcsolat felvételre e-mailben, telefonon vagy akár a honlapunkon keresztül is van lehetőség. Az ajánlatadás minden esetben írásban történik.

A megismert igények függvényében 1 héten belül adunk indikatív ajánlatot. Nagyobb projekt esetében természetesen ez hosszabb folyamat is lehet, ugyanakkor mindez maximálisan az Ön érdekeit szolgálja, hiszen célunk egy hosszú távon is hatékony és eredményes megoldás biztosítása.

Munkatársaink sokéves szakmai tapasztalattal rendelkeznek, közülük többen már hosszú évek óta dolgoznak itt egy csapatban.

Igen. Az irodai munkatársak mindannyian beszélnek angolul, de van, aki egyéb nyelveken is.

Minden esetben a szerződésben meghatározott elszámolási feltételek alapján számlázunk. Havonta, a megállapodott fizetési határidővel és utalással lehetséges a fizetés.

Igen, vámkezelésre is nyújtunk egyedi megoldást, bármilyen egyéb szolgáltatás megrendelése nélkül is.

Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, telefonon (+36 1 278 09 51), vagy a honlapunkon található űrlapon keresztül és munkatársunk segít megtalálni a legjobb megoldást az Ön számára.

Igen. Import és export vámfolyamatok indításában és teljeskörű menedzselésében is számíthat a segítségünkre.

Igen. Például jövedéki adó raktárunkban az áru továbbmozgatásáig lehetőség van a közteher megfizetését felfüggeszteni.