Ajánlatkérés
Ha Önnek fontos, hogy innovatív, profi és hosszú távon is megbízható partner kezébe adja raktárlogisztikai, szállítmányozási és vámügyintézési folyamatait, akkor kérjen tőlünk ajánlatot az alábbi űrlap kitöltésével
Tovább az űrlaphoz!Ön is tegyen próbára minket!
Kérjük, ajánlatkérés esetén töltse ki az alábbi űrlapot! Kérjük az összes szükséges mezőt töltse ki.
Az ajánlatkérés elküldése után értékesítési kollégánk a lehető leghamarabb felkeresi Önt telefonon, vagy e-mailben annak érdekében, hogy az ajánlat előkészítéséhez minden fontos részletet egyeztetni tudjanak.
Elküldi az ajánlatkérést
Értékesítési kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot
Minden szükséges részletet, igényt pontosan egyeztetünk
Személyre szabott ajánlatot küldünk
Aláírjuk a szerződésünket, elindul a közös munka
Bemutatjuk a személyes ügyfélkapcsolati munkatársunknak
Gyakran ismételt kérdések ajánlatadással kapcsolatban
Meglévő szolgáltatás igénybevétele esetén a napi ügyintézés történhet elektronikus formában, illetve telefonon. Személyes megjelenés nem szükséges.
Ajánlatot az értékesítő munkatárs ad és a szerződéskötés lebonyolításának végéig ő tartja a kapcsolatot. Szerződést követően szintén kijelölt kapcsolattartót delegálunk az ügyfeleink részére.
Ajánlatot írásban, az igények részletes leírásával lehet kérni. Ehhez segítségül előre kidolgozott kérdőívet tudunk a rendelkezésre bocsátani. Kapcsolat felvételre e-mailben, telefonon vagy akár a honlapunkon keresztül is van lehetőség. Az ajánlatadás minden esetben írásban történik.
A megismert igények függvényében 1 héten belül adunk indikatív ajánlatot. Nagyobb projekt esetében természetesen ez hosszabb folyamat is lehet, ugyanakkor mindez maximálisan az Ön érdekeit szolgálja, hiszen célunk egy hosszú távon is hatékony és eredményes megoldás biztosítása.